Ski & Surf

fredag, november 16

Måned"bildet":) Revytider på Nordfjord!

No var det lenge sidan sist...

Masse turar og fancy opplegg har fylt vekene til randen, og no står revyen på planen neste fredag. Eg følgde opp fjorårets posisjon og vart ansvarlig for plakat og diverse pr-greier, så denne veka har gått for seg foran pc-skjermen med unntak av pauseskitur første dagen. Fekk testa ut nyeskia mine og årets første skikkelige deilige pudder.

Dei to revyvekene står som eit av høgdepunkta i året, alle gjer sitt, kosegruppa spring rundt med vaflar og gir klem og massasje, ein gjeng bygge kajakk som alternativt opplegg, og nåken utvalgte reiste til Spania i staden for... Dei ulike gruppene gir alle sjansen til å gjere det dei vil, og kullet blir meir samanspleisa og positivt, digg!:)

Har endå ikkje klart å kave meg til ein elkjøpbutikk for å få fiksa kameraet... men skal få det gjort snart:)

2 kommentarer:

Torbjørn sa...

Knallkult! Men hva slags bindinger er det der? Hvorfor ikke ntn når du først kjøper noen?

Eirik sa...

hellu! velkommen tilbake!:) det er black diamond o2... ntn va så dyrt.. fekk skia pluss binding til 3500, nesten ubrukt:) friflyt.no. Har funne ut at eg aldri meir skal kjøpe ski frå butikk, viss d ikkje e et heftig tilbud då... Held faktisk på med å lage ski sjøl, treski, 105mm i tupp, 95 på midt og 100 på baktupp. pudderplanka!:) rundt 195 lange. glede meg til å teste dei. skreddarsydd etter mitt behov:)